2016. október 9., vasárnap

Erdélyi-Kecső Klára - Bemutatkozás



Debrecenben lettem biológus, feleség és édesanya, ezek életem legmeghatározóbb mérföldkövei. Mindig éreztem magamban elhivatottságot, hogy segítsek az embereknek, de a harmadik gyermekem születése után kristályosodott ki bennem, milyen szerencsés vagyok, hogy biológusként értem, mi történik a várandósság ideje alatt a testemmel, miért vannak a vizsgálatok, mi történik a szülőszobán, és hogy ezt milyen módon fordíthatom mások javára. 

Mint dúla azért dolgozom, hogy a nők minél tudatosabban vágjanak bele az élet legcsodálatosabb hivatásába, az anyaságba. Feladatomnak tekintem, hogy a hozzám fordulók megváltozott nőiséggel kapcsolatos félelmeit enyhítsem, feltétel nélküli támogatást nyújtsak a várandósság, a szülés és a gyermekágyas időszak alatt is és tudásom legjavát adva biztosítsam a szükséges információkat, hogy mindenki a számára legmegfelelőbb döntéseket hozhassa meg minden helyzetben. 

Dúlaként tolmács is vagyok, igyekszem érthetőbbé tenni a várandósok számára a szülészetben használatos kifejezéseket, teszem mindezt szükség esetén akár angol nyelven is, biológus-szakfordítói végzettségem révén. Hiszem, hogy a szép szülésélmény mindenkinek jár. 


Ha úgy érzed, segíthetek, vedd fel a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén: 

Erdélyi-Kecső Klára 
 
Facebook: Debreceni dúla

Tel: 06-30/719-5293

E-mail: debrecenidula@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése